Известие

Collapse
No announcement yet.

Потвърждение за оборотите на 156 - TPS

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от modena360
    Е... сега... Труден въпрос ми задаваш. Като го разглобих, го видях в съвсем нормално състояние. Имаше износване и зацапване на керамичната плочка. Предполагам, че на по-нови сензори, ще има подобрение само ако я зачистиш, но при мене имаше и очевидно нарушаване на самия й слой... Но да ти кажа не беше съществено, но явно е важно, за да коват на 880 оборота в покой, да е перфектно покритието... или нещо такова. Щото преди, на светофара като спра, ставаше голямо шоу - 200-300 оборота, рязко 1200-1500, пак се сринат до 200 (затриса, сякаш ще гасне), пак фръкнат на 1200, успокоят се за секунда на хиляда, хиляда и сто, и после пак. А сутрин, като я запаля - да не ти говоря. Ако преди това не разцъкам с педала на газта, преди да я запаля, изобщо не можеха да се стабилизират. Та така. Сега с новия сензор, нямам проблем. Ще видим за колко време обаче...
    Така и предположих че ще кажеш ами аз мисля че няма дълго да изкараш и с новия сензор - та според мен целия проблем е в дросела и пружината на дросела, след като смазах самото моторче и пластмасовите части в него с бяла грес, центровах дросела наново и натегнах пружината колата заспа - така че не мисля че проблема е изцяло в ТПС-а
    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
    sigpic
    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

    Comment


    • #17
      Re: Абе

      Първоначално публикувано от krasyb
      колеги някой да има идея за подобен проблем и решението му на 155?
      Играят оборотите и няма мощност в ниските обороти. Като се развърти няма проблем обаче. Там отгоре над колекторите е автоматичния смукач и ми казаха, че може да е от него. Можело да бъде замърсен, можело и моторчето за празния ход и т.н.
      Иди в раздела на 155 там е описано всичко.
      Най- вероятно смуче въздух от цепната гумена втулка на смук. колектор или цепнат оребрен маркуч на дебитомера.
      Има и с картинки показано как се чисти 'моторче на ПХ" Може и да имаш замърсена писта на дебитомера.
      Сложи и хубави свещи "Дензо" евтиния са .Може и NGK , ама при мен не станаха защото не се махат бобчетата , а кабели не ми се сменят.
      Ела в неделя на сбирката във варна и ще ти покажем.
      Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
      Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

      Comment


      • #18
        Eeee

        ма аз цяла система съм измислил за гумените уплътнения н аколектора и въобще уплътнението на целия въздухопровод Нещо друго ще да е, но не са свързани двете неща. От близо месец скяаш вече всичко се понамести и не е гърмяла, но мощността в ниските си е слаба и експлозивно се появява, някъде към 3000

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от 156
          Колега, modena360,
          Напълно съм съгласен с теб При моята забелязвам същите симптоми и най-вероятно със смяната на въпросния ТПС нещата ще се оправят Това предполагам важи и за колата на slav40
          След 8 дена съм обратно в Сифия и ще посетя Бобо,ако има свободно време разбирасе ,да видим какво ще стане.............
          Alfa156 Against All

          Comment


          • #20
            След старателно почистване на дроселовата клапа, проблема с оборотите остана.
            Закачих колата на диагностика и показа грешка в управлението на клапата, не затваря докрай ... последва изтриване паметта на компа за да изчисти грешките. Бинго!

            Така проблема изчезна - вече оборотите не играят, 860-880, въпреки, че на таблото показва 950-1000!
            ex ALFA ROMEO 156 1.8 TS '98

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Tinoto
              След старателно почистване на дроселовата клапа, проблема с оборотите остана.
              Закачих колата на диагностика и показа грешка в управлението на клапата, не затваря докрай ... последва изтриване паметта на компа за да изчисти грешките. Бинго!

              Така проблема изчезна - вече оборотите не играят, 860-880, въпреки, че на таблото показва 950-1000!
              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
              sigpic
              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

              Comment


              • #22
                Tова в движение ли го останови,че не променя обороти?Щот на едно място и на мен са така ,а движение си подскачат,но не винаги.
                Alfa156 Against All

                Comment


                • #23
                  В движение не ми играят, когато е на място и с изключена скорост. Понякога като спирам, в последния момент се изфорсирва леко, но много рядко, обикновено в задръствания при резки тръгвания и още по резки спирания
                  ex ALFA ROMEO 156 1.8 TS '98

                  Comment


                  • #24
                    Колега,

                    и двете ми 156ци 1.8 2.0 го правят това с лекото форсиране. Незнам защо. Понякога когато си намалил на скорост до много ниски обороти и натиснеш съединителя съм забелязал че се получава

                    Comment


                    • #25
                      ... колега

                      някъде във форума бях чел, но сега не го откривам, че проблема идва от мембраната на сервото на спирачките, т.е. когато тя си е заминала, задръстена влияе на оборотите. В напреднал стадии се чува съскане при натискане на спирачката.

                      Ако нещо много съм сбъркал, моля специалистите да вземат думата.
                      ex ALFA ROMEO 156 1.8 TS '98

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Tinoto
                        В движение не ми играят, когато е на място и с изключена скорост. Понякога като спирам, в последния момент се изфорсирва леко, но много рядко, обикновено в задръствания при резки тръгвания и още по резки спирания
                        На мен ми играят само в движение независимо от скоростта.На 1 място са стабилни.Почистих дросела ,но нямаше ефект.Моторчето е ново (МПХ) .........
                        Alfa156 Against All

                        Comment


                        • #27
                          ...

                          Някой да е правил снимки като е разглабал до тоя стъпков мотор?
                          2,0 t.s.

                          Comment


                          • #28
                            незнам ама 6 теми да отворим и шесте ще ги напълним с мнения за тези обороти,мисля че това си е доста сериозен проблем за производителя да дадат толкова коли дефект точно в това направление...поне проблема се локализира до дросел и ТПС
                            Аlfa Romeo 156 1.8 ГИ

                            Comment

                            Working...
                            X